معرفی بازی Rainbow Six Extraction برای Playstation 5

تاریخ ارسال : 1401/06/17

نگاهی به بازی Rainbow Six Extraction

نقد بازی Rainbow Six Extraction برای PS5

رنگین کمان شش استخراج بسته کاملی از نقاط قوت و ضعف مختلف است و پتانسیل واقعی خود را آنطور که باید نشان نمی دهد.

در سال ۲۰۱۸، در طول گسترش دوربین عملیات، یوبی سافت حالت زمانی محدودی به نام Outbreak to Rainbow Six Siege users ارائه کرد؛ جایی که بازیکنان در قالب تیم های سه نفره باید با تهدید متفاوتی مواجه می شدند. داستان و وقایع وضعیت ذکر شده در نیومکزیکو گفته شد. در همین حال، یک سال بعد یوبی سافت بازی Rainbow Six Quarantine را با بررسی بازخورد کاربران معرفی کرد و پس از تأخیر و افتادن در سکوت خبری، مشخص شد که آفرینش جدید یوبی سافت به نام Rainbow Six Extraction منتشر خواهد شد.

در واقع استخراج یک اسپین آف برای رنگین کمان شش محاصره در نظر گرفته شده است و یوبی سافت بار دیگر برای ایجاد یک بازی آنلاین از دنیای رنگین کمان شش رفته است. موردی که چندین سال است در میان مجموعه های مختلف یوبی سافت دیده می شود و سوال اصلی این است که آیا استخراج رنگین کمان شش محصول خوبی است؟ آیا قادر به سرگرم کردن رنگین کمان شش مخاطبان محاصره و کاربران جدید است؟ در پاسخ، من باید بگویم که رنگین کمان شش استخراج یک بازی سرگرم کننده است که با مشکلات مختلف می پردازد.

از نظر داستان، استخراج رنگین کمان شش فاقد یک داستان خاص است و یک تجربه کاملاً آنلاین ارائه می دهد. تنها داستانی که به مخاطب داده می شود این است که تهدید جدیدی در نیویورک ظاهر شده و موجودات و هیولاهای بیوشیمیایی را خلق کرده است. بنابراین در نقش اپراتورهای بازی وظیفه انجام وظایف مختلف را با ورود به محیط های آلوده به عهده داشته و انجام این فعالیت ها به شما این امکان را می دهد که اطلاعات بیشتری در مورد دنیای بازی و آنچه در آن اتفاق افتاده به دست آورید.

بنابراین گیم پلی مهم ترین عامل بازی محسوب می شود، جایی که استخراج رنگین کمان شش پر از نقاط قوت و ضعف مختلف است. رنگین کمان شش استخراج آنلاین بازی تیرانداز اول شخص (سه بازیکن همکاری) که در آن بازیکنان وارد چهار منطقه مختلف به تنهایی و یا با دو بازیکن دیگر است. حالا این چهار منطقه سه منطقه متفاوت دارند و در مجموع بازی دارای 12 محیط است که از ابتدا در اختیار شما قرار نمی گیرد. به عبارت دیگر، سیستم تسطیح بازی، که در اینجا به عنوان نقطه عطف معرفی شده است، به شما اجازه می دهد تا نقطه عطف خود را با کسب درآمد ایکس پی ارتقا دهید.

ارتقاء نقطه عطف در حال حاضر باز کردن محیط های جدید، به شما می دهد دسترسی به اپراتورهای بیشتر، و همچنین اجازه می دهد تا شما را به خود اسباب بازی های بیشتر. همچنین یک سیستم تسطیح برای هر اپراتور استخراج رنگین کمان شش وجود دارد. تسطیح کردن آنها سلاح های خود را باز خواهد کرد. اولین نکته جالب در گیم پلی رنگین کمان شش Extraction این است که موفقیت یا شکست شما در هر دور از تجربه بازی بر پیشرفت شما تاثیر می گذارد.

به این ترتیب، این امکان وجود دارد که اپراتورهای شما در MIA یا یک حالت بحرانی پس از هر دور از تجربه بازی باشند. اگر اپراتور شما در طول تجربه یازی کشته شود و هم تیمی های شما قادر به نجات شما ن باشند، اپراتور MIA خواهد بود. بنابراین در دور بعدی باید دوباره وارد محیط یاد شده و اپراتور خود را ذخیره کنید. بنابراین، تا زمانی که اپراتور خود را ذخیره کنید، قادر به استفاده از او ن خواهید بود. در حال حاضر ، اگر در طول هر دور از تجربه ، اگر نوار سلامت اپراتور خود را بیش از حد کم می شود و شما با موفقیت پایان بازی و یا کشته شدن ، اما هم تیمی های خود را نجات شما ، اپراتور مورد نظر خواهد شد در شرایط بحرانی در دور های بعدی باشد.

نکته وضعیت بحرانی این است که شما هنوز هم نمی توانید از حامل خود استفاده کنید زیرا نوار سلامت پایینی دارد. تکمیل هر دور از تجربه، جدا از ایکس پی، تا حدودی نوار سلامت اپراتورهای آسیب دیده را پر کنید، و آنها را دوباره در دسترس در طول زمان. در واقع مکانیسم نحوه استفاده از اپراتورها چیزی است که تجربه شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، و شما باید به طور مداوم بین اپراتورهای مختلف سوئیچ، و این باعث خواهد شد که شما یک تجربه متفاوت دریافت کنید.

منبع و راهنمای خرید بازی Rainbow Six Extraction برای PS5